Krunnipea – Eesti disain

Ostuinfo

E-poe kasutamise tingimused

  1. Toodete ostmine ja kasutajakonto:
    • Toodete ostmiseks vajuta toote juures olevale „Lisa korvi“ nupule, niiviisi lisad toote ostukorvi. Ostukorv kuvab valitud tooteid, nende hindu ning püsikliendi allahindlust. Ostu sooritamiseks jälgi ostukorvi juhendeid.
    • Krunnipea e-poes on toodete hinnad eurodes. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.
    • Kaupade ostmiseks kasutajakontot looma ei pea. Küll aga võimaldab see edaspidi mugavamalt ostelda – ei ole vaja lisada iga kord kontaktandmeid vaid seda teeks süsteem.
    • Kasutajakonto loomiseks kliki lehekülje paremal üleval nurgas olevale inimese kujutisele.
    • Registreerimiseks tuleb lisada oma kontaktandmed (nimi, aadress, telefoninumber, email) või valida registreerimine Facebook konto kaudu.
    • Püsikliendiks liitudes, aksepteerid automaatselt ka Krunnipea infokirja ning uudiste saamise e-posti aadressile. Infokirja saadetakse maksimaalselt kord kuus. Infokirjas tutvustatakse lähenevaid üritusi, uusi disainereid ning kampaaniaid. 
    • Krunnipea kasutab isikuandmeid ainult ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda kontaktandmeid kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.
    • Krunnipea on edasimüüja erinevate disainerite toodetele. Seetõttu jätab müüja endale õiguse tellimusest taganeda, kui kaup on samal hetkel müüdud muud kanalit pidi (reaalsetes kauplustes) ning kui ei saa pakkuda asenduskaupa. Sellisel juhul teatavitakse ostjat viivitamatult kas e-maili või telefoni teel ning makstud raha kantakse ostja kontole tagasi 1-3 tööpäeva jooksul.

 

  1. Eritellimused:
    • Kui e-poes toote laoseis näitab 0 (null), on võimalik tooteid ka tellida. Sel juhul tuleb saata meile vastavasisuline kiri emailile info@krunnipea.ee ning me uurime disainerilt, kas võimalik  ja kaua võtaks toote uuesti valmistamine.
    • Kui e-poes hakkab silma mingi toode, mis ideaalis võiks olla teist värvi või teise suurusega, võib alati pöörduda meie poole ning saame uurida, kas toodet on võimalik valmistada ka teie soovi järgi.
    • Koostöös disaineritega võtame vastu ka ettevõtete ning riigiasutuste eritellimusi ning soove asutuste kingitustele (näiteks eritellimus keraamika, ettevõtte logoga mansetinööbid, autoriehted, suuremahulised tellimused hulgihinnaga vms).

 

  1. Kinkekaardid:
    • Krunnipea kinkekaardiga võid rõõmustada oma sõbrannat, ema, tädi jne kingitusega, mille puhul ta ise saab enesele meeldiva toote välja valida!
    • Kinkekaardi saab tellida nii e-mailile kui ka posti teel.
    • Kinkekaartide väärtused on 10; 25; 50 EUR.
    • Kinkekaart kehtib ostudeks Krunnipea e-poest www.krunnipea.ee ning Krunnipea kaupluses Solaris keskus, I korrus Tallinnas.
    • Olles valinud e-poest meelepärased tooted, lisa tellimust kinnitades kupongi lahtrisse kinkekaardil olev kood. Süsteem arvestab kinkekaardi maksumuse maha.
    • Kui on mitu kinkekaarti, lisa kinkekaardi koodid ühe kaupa.
    • Kinkekaarti saab kasutada ainult üks kord ning kinkekaart ei ole vahetatav raha vastu.
    • Kinkekaart kehtib 12 kuud!

 

  1. Tellimuse eest tasumine:

Tellimuse kinnitamise hetkel on võimalus valida tasumine kas pangalingi kaudu koheselt või tellimuskinnituse alusel 3 päeva jooksul. Valides pangalingi kaudu tasumise, suunatakse klient otse edasi kodupanka tellimust tasuma.  Valides tasumise tellimuskinnituse alusel,  saadetakse automaatselt peale ostu sooritamist makseinfo kliendi poolt sisestatud e-maili aadressile.

  • Tellimuskinnituse alusel tasumisel märgi selgitusse tellimuse number.
  • Tellimuse eest tasumise tähtaeg on 3 päeva. Makse mittelaekumisel tellimus tühistatakse.
  • Pakk pannakse teele 1-3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist.
  • Tellimuse postitamise kohta saadame kliendile emaili.  Keskmiselt jõuab kaup kliendini 2-5 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.  Kui tellimuse täitmisega tekib mingil põhjusel viivitus, võtame Teiega kindlasti ühendust!
  • Krunnipea ei vastuta postiteenuse pakkuja eksituste eest (näiteks kui kaup hilineb Krunnipeast mitte sõltuvatel põhjustel, on läinud kaduma  vms).

Krunnipea ei lisa pakki kaasa prindituna tellimuskinnitust ega arvet. Hoiame loodust !

Kui teil on ilmtingimata vaja prindituna tellimuskinnitust või arvet, andke sellest tellimuse märkuste lahtris teada.

  1. Postitamine:

Kõik tooted on ilusti pakitud ning varustatud toote infokaardiga.  Kohe valmis kinkimiseks!

Krunnipea e-poe kauba postitusviisid on järgnevad:

  • Itella Smartpost pakiautomaati saatmine.
  • Omaniva pakiautomaati saatmine.
  • Omniva postipakina saatmine koduaadressile või lähimasse postkontorisse
  • Omniva kullerteenus. Pakk koju või tööle. Küsi hinnapakkumist.
  • Krunnipea postitab tooteid ka välismaale.  Sõltuvalt sihtkohast lisandub postikulu (vt post.ee). Tellimuse eest on võimalik tasuda ka Paypal kaudu. Lisainfo saamiseks kirjutada meile email info@krunnipea.ee .
    • Pakkide tellimiseks väljaspool Euroopa Ühendust tuleb kliendil arvestada võimalike kaasnevate tollimaksudega, mille klient peab ise kauba kättesaamisel tasuma oma sihtriigis. Krunnipea neid kulusid ei hüvita.
  • Tellimusele on võimalik ka ise järgi tulla meie kauplusesse.

Postitasu arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Pakiautomaatidesse postitamisel valib süsteem  pakiautomaadi kapi suuruse vastavalt ostukorvis oleva kõige suurema toote järgi.

Juhul, kui Klient soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused ning tasuda vastavalt ka postikulud.

Postikulu ei rakendu tellimustele, millele klient tuleb ise meie kauplustesse järele.

 

  1. Garantii ja tagastus:
  • Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.
  • Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Krunnipea disainipoodi probleemist kirjalikult e-posti teel ning esitama järgmise informatsiooni: nimi ja kontaktandmed; toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod, kas defekt oli paki kättesaamisel või tekkis kasutamisel). Peale pretensiooni esitamist vastab Krunnipea  Kliendi kaebusele kirjalikult 14 päeva jooksul ning pakub omapoolse lahenduse.
    • Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Klient nõuda toote parandamist või asendamist.
    • Puudusega toote asendamise korral on Krunnipeal õigus nõuda Kliendilt puudusega toote tagastamist enne asendustoote väljastamist.
    • Krunnipea kannab toote parandamisega või asendamisega seotud kulud, juhul, kui defekt oli tingitud tootja veast. Kui defekt oli tingitud Kliendi poolt valest kasutusest või õnnetusest, jõuavad Klient ning Krunnipea kokkuleppele toote parandamise või asendamisega seotud kulude osas enne otsest tööd, mis kaasneb toote parandamiseks või asendamiseks.
    • Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub.
  • Kui kaup jõuab Teieni rikutult, siis palume sellest kohe teada anda kirjutades e-mailile info@krunnipea.ee ning lepime kokku kauba tagastamise ning hüvitise osas (kas soovite makstud raha tagasi või asenduskaupa).
  • Krunnipea ei vastuta postiteenuse pakkuja eksituste eest – kohaletoimetamise venimine, paki kadumine ja muud olukorrad, milles Krunnipea ei ole seotud. Küll abistame Klienti suhtlusel postiteenuse pakkujaga, et pakk leida või kohaletoimetamist kiirendada.
  • Kui postiga tellitud kaup ei sobi, on Teil õigus 14 päeva jooksul see meile tagastada. Mitte sobiva toote saate tagastada Krunnipea poodi Solaris keskuses (E-L 10-21, P 10-19) või Solaris keskuses asuvasse pakiautomaati (Omniva või Itella Smartpost), telefoni number 53 246 694.  Kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele kuni 7 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist Krunnipea disainipoodi. Kauba saatmiskulu ja tagastuskulu väljamaksmisele ei kuulu!
  • Tagastamisõigus kuulub kaubale, mis ostetud vaid e-poe vahendusel ja postiga saadetud. Kaup, mis on ostetud kauplusest ning millega on enne ostu tutvutud ja proovitud, ei kuulu tagastamisele ega vahetamisele.

Muud märkmed:

  1. Krunnipea e-poes tellimust vormistades ning makset sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
  2. Krunnipea jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
  3. Krunnipeal on õigus e-poe arendamise huvides käesolevaid müügitingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada.

Krunnipea e-pood on pidevalt arenev ning laienev. Uusi tooteid lisatakse e-poodi vastavalt uute disainerite kaupade lisandumisel meie poodidesse. Krunnipea jätab endale õiguse loobuda müügist, kui toote sisestamisel e-poodi on tehtud inimlik viga. Näiteks eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis, kui toote hind kajastub e-poes suure vahega tegelikkusest -näiteks kui 50 eurot maksev toode on kogemata müügis 10 euroga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient mõistab, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele.

Eespool olevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Krunnipea Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

 

 

 

Krunnipea Instagramis

@krunnipeadisainipood
  • Tere tulemast Krunnipea Disainipoodi – Eesti, Soome ja Baltikumi disainerite loomingu esindusse. Toome teieni üle 100 brändi. 

www.krunnipea.ee
    11 tundi ago
Tere tulemast Krunnipea Disainipoodi – Eesti, Soome ja Baltikumi disainerite loomingu esindusse. Toome teieni üle 100 brändi. www.krunnipea.ee
9 tundi ago
View on Instagram |
1/1

Krunnipea Facebookis
Kontaktinfo

Krunnipea disainipood

Tallinn, Solaris Keskus
Telefon: +372 53 246 694
Avatud: E-L 10.00-21.00, P 10.00-19.00

Liitu meie uudiskirjaga

(0)